tisdag 30 oktober 2012

Liten sammanfattning av förra veckan =)

Jag var hemma och var sjuk mellan tisdag och torsdag, passade då på att plugga lite.

På fredagen var jag och firade en kompis som fyllde 30 och efter det blev det utgång, riktig lyckad sådan =)
I lördags hade vi fotbollsavslutning med alla tjejerna. Vi spelade Boule och åt god mat, supertrevligt.

Och på söndagen sen så var jag och Elias på Walking with Dinosaurs på globen, en helt magisk show som var superbra! Jag vill gå nästa år igen och jag tror inte Elias har några invändningar. Efter det mumsade vi i oss lite Mc Donaldsmat och sen var det soffan resten av dagen.




Igår hade jag semester för att pligga till dagens tenta, passade även på att åka och simma med mamma. 1 km i ganska högt tempo blev det =) 
Idag skrev jag då min tenta, och jag tyckte det gick jättebra så klarar jag den inte nu så blir jag jätteledsen. Som jag har kämpat med den :P Sen efter det var jag på gymmet och körde ben. Sen vilade jag en stund innan jag hämtade hem Elias. Nu sitter vi och myser lite i soffan, elias ville inte gå till hockeyskolan idag så vi blir hemma. Tina kommer sen och gör oss sällskap till middagen =) 

Imorgon händer något väldigt spännande, men det förblir en hemlis :P






1 kommentar:

  1. Värsta cliffhangern ju :D

    Låter som en bra vecka, förutom att du var sjuk.
    Hoppas tentan gick bra.

    Kram

    SvaraRadera