onsdag 3 oktober 2012

I söndags trotsade jag baksmällan och bokade in mig på ett spinningpass, visserligen bara ett som höll på i 30 min. Men jag är glad att jag kom iväg, trots lördagens bravader =)

Även denna vecka ska bli grym vad gäller träning:
I måndags träffade jag en PT, vi körde ett program jag inte riktigt gillade. Men fick ett par bra övningar som jag kommer kunna använda mig av när jag bygger mitt egna program.
Tisdag: Igår blev det rygg och biceps. Ryggen känner definitivt av detta idag men bicepsen mår bättre än vad jag hade hoppats på. Så ska lägga in någon mer bicepsövning till nästa pass.

Onsdag: Idag ska jag köra ben och axlar. Det blir nog mer fokus på axlar då jag efter passet ska köra 45 min spinning. 

Torsdag: Bröst och Triceps

Fredag: Crosstrainern hemma /alternativt ut och springa (beror på när Elias åker till landet med mormor och morfar)

Lördag: Vila

Söndag: Satscycling pulse. 55 min spinning med pulsband och en stor duk där man ser inom vilket pulsområde man ligger.

Maten går förövrigt också bra, lite små fix här och där... Men jag kämpar på. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar