torsdag 11 oktober 2012

En helt vanlig onsdag

Igår lyxade jag och tina till det, trots att det bara var onsdag. Vi käkade thaimat och gick på bio och såg Magic Mike. Och Magi är väl ett ord som kan beskriva filmen ganska bra. OMG vilka killar! 


Men innan filmen så klämde jag även in ett gympass, körde bröst och triceps. Idag har vi haft skoljoggen och jag passade på att springa rundan med eleverna, visserligen bara 2,2 km men bättre än inget. Och att få betalt för att bränna kalorier är ju inte fy skam. Spelade även lite fotboll i sand, vilket var sjukt jobbigt. 

Nu ska jag städa och röja och sen sätta mig och plugga lite. Tentadagen närmar sig med stormsteg och jag som tyckte jag var ute i god tid. Har hållit på länge med pluggandet till tentan men har blivit ganska korta stunder åt gången. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar