onsdag 19 september 2012

Nu är det dags igen!

Ska försöka ta upp bloggen på riktigt igen och nu kommer det återigen handla massor om vikt, träning och mat en tid fram över.

Har varit på gymmet två dagar i rad, det har dock blivit lite väl korta pass men det har berott på att jag inte haft tid med mer. Lite träning är bättre än ingen =)

Igår blev det 5 min på löpbandet och när en crosstrainer blev ledig så blev det 20 min där. Sen köttade jag lite rygg och biceps.

Idag körde jag 20 min crosstrainer och därefter blev det ben.

Imorgon ska jag försöka mig iväg till fotbollsträningen och på fredag är det dags för gymmet igen, då blir det bröst och triceps.

Magen lägger jag in lite i alla pass, men nu till en början blir det mest plankan i olika former.

Nästa vecka får jag förhoppningsvis in en timme med personlig tränare, som dessutom kommer fixa ett 8 veckors träningsschema.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar