tisdag 4 september 2012

Har hänt lite saker de senaste dagarna. Har varit på lägerskola med barnen, var två tuffa dagar. Jag har spelat match, jag valde singellivet igen, deltagit i mångkamp på mullängen, firat angela, jag har fyllt 26, fått fast anställning.. Ja en ganska händelserik period.





Mitt i allt så har jag även klagat till mitt nuvarande gym på grund av att de dragit ner på barnpassningstiderna och får nästa vecka säga upp mitt kort där. Så jag hoppas även på att nästa vecka kunna teckna mitt nya kort, på sats. Som jag längtat tillbaka, stort utbud av pass, fina lokaler och bra barnpassningstider!



3 kommentarer:

  1. Oj det händer mycket.

    Huvudsaken att du mår bra.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det gör ju det och i allt detta så tror jag nog att jag mår ganska bra. Jag känner mig lite stressad och en aning utmattad, men det ordnar sig :P

      Kramar!

      Radera
  2. Tråkigt med samuel :( Var det resandet eller ??´
    Hoppas du mår bra ändå <3

    SvaraRadera