måndag 20 augusti 2012

Puuuh

Har fått min värstingdag på måndagar, då jobbar jag 7.15 - 17 och idag har jag dessutom städat hela lägenheten. Var tvungen, S kommer ju till mig strax... Ska bli så mysigt att få sova med honom ett par nätter nu. Men nu har jag äntligen lite tid till att sitta ner, disken får stå tills imorgon :P

Det är skönt att vara tillbaka på jobbet, gud vad jag har saknat barnen under sommaren och vad mysigt det är med all uppskattning igen. Har idag dessutom fått veta att jag fått löneförhöjning, ingen jättestor men alltid något. Och från och med den 1/9 är jag tillsvidareanställd! Kan inte bli mycket bättre.



Bara så ni vet är jag sjukt lycklig just nu!

Sen att vågen inte är speciellt snäll är en annan femma.. men nu är det tillbaka till vardagen och nu ska jag se till att vågen och jag bli bästa vänner igen.

1 kommentar: