måndag 18 juni 2012


Här är två stycken som längtar något så otroligt mycket till på fredag... 
Att få sola och bada hela dagarna. 

Tog semester på onsdag också, S kommer ju hit redan imorgon så då vill jag inte jobba heldag på onsdag. Men jobbar torsdag, men halvdag och det känns ju okej. Han har väl knappt vaknat när jag slutar vid 12 säkert :P

Det blir många inlägg om resandet, men i helt ärligt så har jag inget annat i huvudet för tillfället. Så ni får väl stå ut med det. Stod att det fanns Wifi på hotellet, så lär väl bli ett och annat blogginlägg nerifrån Turkiet också hoppas jag.

Måste också bara berätta att jag verkligen gillar försäkringskassan, tycker dom alltid är så hjälpsamma. Idag fixade dem en utbetalning till på onsdag (istället för 25/6) så jag skulle kunna plocka med mig dom pengarna utomlands. Tycker jag alltid blir bra bemött där, men telefonkön är ju inte alltid så rolig. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar