tisdag 12 juni 2012

Bloggtorka, tidsbrist eller bara lusten som inte finns? Eller en blandning av alla tre. Konstaterat är att det väldigt sällan uppdateras här.

Var på "utvecklingssamtal" på dagis igår och många fina ord gjorde att jag nästan började böla. Att få höra att man har en väluppfostrad och artig son, samt fina ord om hur jag är som mamma, var helt underbart. Att han dessutom utvecklas i en ruskig fart, kan väl inte bli bättre?!

Imorgon är det skolavslutning på jobbet och gud vad jag kommer sakna mina underbara 3:or som nu kliver upp på mellanstadiet. Men får krama på dom när jag ser dom på skolgården..
Skolavslutningen förra året var så mysig och jag antar att den här blir likaså... vattenfast mascara är det nog som gäller.

Snart semester, igen? Vart tar tiden vägen? Iaf, jag sitter och kollar resor för fullt, ska åka på en sista minuten nästa vecka med Elias och en killkompis. Ska bli så härligt att få komma bort till värmen ett tag.
Har semester V.26-27, 32-32. Kommer alltså att jobba V.28-30, men det ska bli kul då det inte brukar vara så mycket barn och man kan hitta på massa roliga saker. Ska väl vara på landet en del också, åker nog dit direkt när vi kommer hem från resan.

Vecka 32 åker jag dessutom på ytterliggaren en resa, den gången blir det Kreta med Tina, vi har lyxat till det med en All Inclusive =)

Nu ska jag se klart på fotbollen, ja ni vet ju vad jag gör om kvällarna ett tag framöver iaf! Fotbolls  EM <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar