torsdag 24 maj 2012

Stek och förskolansdag :)

Började dagen med en PW på 6 km när jag lämnar plutten på dagis. Sedan bar det av till KS solna för återbesök där jag fick höra att allt ser jättebra ut.

Sen åkte jag hem till Katta och satt i solen ett par timmar med henne och Linn.

Vid 15 tiden begav jag mig till Centrum för att möta upp Elias och resten av barnen från hand förskola, de åt mellan och vi kollade på utställning med tröjor som barnen gjort. Vi passade även på att avnjuta varsin glass i det underbara vädret.

Vi hann även med en stund i parken innan vi gick hem och fixade middag, grillat på balkongen.

Så en dag med massa mys! Imorgon är Elias hemma med mig hela dagen och då ska han först klippa sig och sen ska vi till farmor och farfar å äta lunch.

Nu ska jag sova! Natti

3 kommentarer: