onsdag 9 maj 2012

Kirurgen fick sig ett besök.

Hej hopp! Idag har jag varit på inskrivning på Karolinska i Solna, där jag på måndag ska opereras. Jag fick träffa kirurgen och fick en massa bra information. Men jag börjar bli VÄLDIGT nervös. Inte inför själva ingreppet utan hur jag kommer klara allt efter, efter en vecka ska jag ju trots allt vara ensam med Elias... Mamma och pappa ställer upp första veckan när jag är inlagd, men sen då?! Har ju underbara vänner som säkert ställer upp, men lite jobbigt känns det ändå. 2 arbetsdagar kvar och jag kommer vara så rastlös när jag får gå sjukskriven. 

I måndags var jag på hockey vm (Sverige - Danmark) med Samuel som kom hela vägen från Dalarna för att se matchen =)  Det var riktigt trevligt och roligt att träffa honom igen, var ju ett tag sen :P 

Och ikväll är det hockey igen, älskar när det är sportevenemang! På lördag blir det nog att gå och se Djurgården - Åtvid, blir då premiär för Elias. Ska mysa med honom hela helgen eftersom jag kommer vara borta från honom ett par dagar! Han är det bästa som finns.




2 kommentarer:

  1. Förstår att det kan kännas nervöst men tror att allt kommer och lösa sig.
    Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack =) Jo det går säkert jättebra. Kram

      Radera