torsdag 31 maj 2012

Dag 3?!

Dag 3 på "kämpa ner de få kilona som är kvar till målet" =)

Jag har varit ute på en promenad, 6,21 km på 1,00,08 blev det idag. Imorgon tar vi helg, elias kommer vara hemma från dagis vilket innebär att promenaden uteblir, men vi ska nog försöka komma ut på en cykeltur.

Har även varit uppe på jobbet, jag kommer avbryta min sjukskrivning 2 veckor tidigare. Ska bli skönt att komma tillbaka, jag längtar efter att få jobba igen. Så på måndag är det dags!

På tal om något helt annat, såg sista avsnittet av desperate housewifes igår.. Fastnade ju i serien till slut, men nu är det slut, känns lite trist men jag gillar slutet. Så nu har jag hoppat in på sista säsongen av One Tree Hill, så det fördriver jag tiden med. Ska dock storstäda idag också så allt är skiiinande rent till helgen.

Puss å Hej!


2 kommentarer:

  1. det ser ut som det knappt är något kvar av dig, men du bestämmer ju själv hur mkt du vill väga bara du inte fortsätter sen för då blir jag nog orolig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Finns lite att ta av, så det är lugnt. Mindre än 50 vill jag inte väga. Tanken är att komma ner till 50 och sedan försöka hålla mig på 50-52 =)

      Radera