onsdag 30 maj 2012

Tack mamma!


Varit iväg och handlat med mamma och hon köpte mig en keps =) Det blev en rosa, och det chockar väl alla er som känner mig :P Stod och valde mellan den och vit, mamma tyckte den här var finare och sa "ta den rosa, så betalar jag".

Har hunnit med min dagliga Pw, ringt till jobbet och bett om att få komma tillbaka till på måndag, har även skött kosten så här långt in på dagen :P Nu blir det slappande i soffan en stund innan Elias ska hämtas. Han och jag ska bort till haninge en sväng och träffa Marie. Blir lek i en park och picknick.

Ikväll är det fotboll också, träningslandskamp mellan Sverige - Island,

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, jag som egentligen inte alls gillar rosa.. men så fick det bli =) Fräsch färg till sommaren..

      Kram

      Radera