tisdag 1 maj 2012

Awsome helg!!

Helgen har varit helt fantastisk!! Kan ha varit den bästa på väldigt länge...!
Jag har hunnit med att mysa massor med min son och träffat massor med underbara vänner!



Elias har börjat på fotbollsskola och det har jag väl längtat efter sedan han föddes :P


Vi var på bio och såg Piraterna tillsammans med Molly och Carro, vi käkade även burger king och hängde i parken en stund.


På kvällen igår gick vi ner till brasan vid Stortorpsparken tillsammans med Songul och Melek. Mysigt, elden varade väl i en halvtimme kanske och vi gick hem vid 19.30.



Det har varit helt underbart väder och jag har solat massor! Idag har jag varit i parken mellan 10-16, tillsammans med Carro, Micke, Molly, Songul, Melek, Hanna, Jerry och Melwin och nå vänner till dom. Skönt att bara sitta å snacka i solen medan barnen lekte.
Därefter intog jag och Elias balkongen, vi käkade middag och glass =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar