måndag 9 april 2012

Whats your number?


Underbar "tjejfilm" (genus jag vet...) att fördriva tiden med såhär en måndagskväll.

Spelade match tidigare idag, var en bra match som jag tyckte vi borde vunnit men 3-3 blev slutresultatet. 90 minuter som yttermittfält känns i kroppen, men det var kul att få flytta uppåt i banan, det är ju där jag ska vara. Bara mina tränare som har fått för sig att sätta mig på ytterbacken... grrr!

Efter matchen åkte vi hem till mamma och pappa, där bjöds det på lax! Gud så gott det var, mamma fixade romsås gjort på kvarg till mig och henne, hon har ju också börjat tänka på vad hon stoppar i sig. Har gett henne lite tips och råd och jag hoppas verkligen hon fixar det!



Skänker även massa tankar till Andy, hans familj och vänner! Han fick tyvärr lämna den här världen på tok för tidigt. Vi var väl inte jättenära vänner, men vi träffades ändå genom gemensamma nära vänner lite titt som tätt! Så tankar och styrkekramar till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar