torsdag 19 april 2012

Seriepremiär.

Ja det var det igår, dock i b-lagsserien men vi ställde upp med A-laget för att a-lagspremiären ligger så långt fram. Det gick alldeles utmärkt och vi utklassade kallhäll med hela 12-1, lyckades trycka dit 2 mål och serverade 3 målpassar.

Arbetsintervjun i tisdags gick bra och de ringde redan igår och sa att jag hade fått det, ska lämna besked imorgon men jag har inte riktigt bestämt mig än. Mitt gamla jobb, eller nuvarande kanske man ska säga, beslutade igår att jag får vara kvar om jag vill... Gah!

Om jag tar det nya jobbet får jag se något nytt, jag får högre lön och skolan var lite mindre och mysigare. Det negativa är att jag får vikariat fram tills jag är färdigpluggad och får ett glapp under sommaren, då den anställningen är från sista juli och min nuvarande anställning går ut i mitten på juni.

Om jag behåller mitt jobb nu så kommer jag ligga kvar på samma lön(försökte få upp den), dock så blir jag fast anställd och känner mig trygg med kollegor. Det är dessutom nära till jobbet vilket gör att jag får mer tid med Elias.

Dilemma.... :P Ska tänka lite till ikväll så får vi väl se hur det blir, har nog bestämt mig egentligen, men ska fundera några timmar till =)






3 kommentarer:

  1. Vad blev beslutet? Och hoppas att det känns bra!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blir kvar på trångsundsskolan, alltså fast ansällning fick gå i första hand.

      Radera
  2. Härligt!
    Och grattis :)
    Du verkar vara väldigt uppskattad på skolan så dem måste va överlyckliga att du stannar. Bra beslut!!

    SvaraRadera