fredag 27 april 2012

Underbar dag!

Elias sov hos mormor och morfar då jag tränade fotboll sent igår. Så imorse fick jag lite sovmorgon, klev upp 8 och gjorde därefter ordning mig lite snabbt och begav mig mot haninge där jag idag har skrivit en tenta. Hade löparkläder på mig dit och hade redan innan bestämt mig för att springa hem och så blev det.
Det blev 8 km, gick den sista kilometer, benen var nog ganska möra efter dubbelpasset igår. För konditionsmässigt så hade jag nog kunnat fortsätta några kilometer till.
Var hemma en sväng och fixade lite, gick och solade sen hem å duscha och därefter hämtade jag Elias. Han blev inte alls nöjd över att jag hämtade honom tidigare =((
När vi kom hem var vi bara inne och hämtade uteleksakerna och så gick vi ner till parken, vi var där i ca 3 timmar och hade sällskap av Songul och Melek. Vi grillade även korv nere i parken, så himla mysigt.. Hoppas vårvädret är här på riktigt nu!


Elias gungar Melek =)

Imorgon är det dags för mammografi, usch! gör ju så ont. Efter det ska jag hem och lämna Elias till Sibel och därefter åka på fotbollmatch. Sen hämta mamma Elias av sibel och där blir han kvar över natten då jag ska på roligheter med Tina imorgon =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar