lördag 4 februari 2012

Fix inför resan =)

Bara 10 dagar kvar!!! Helt galet..
Elias pass är färdig så det ska hämtas på måndag, jag har köpt bussresa till arlanda, jag har varit och lånat väskor och nu sitter jag och skriver packlista. Jag tänkte faktiskt börja packa ganska snart =) Brukar ju inte finnas så mycket tid i veckorna så ska ta det lite vartefter, men inte fören packlistan är helt komplett för isf kommer det nog bli väldigt rörigt om man slänger ner sakerna i omgångar.



Testat en ny variant med kvargen, har blandat den med önos lågkalorihallonsylt! Muuums =) Smakar som fruktyoghurt.

2 kommentarer:

  1. Letade överallt förut efter sockerfri sylt, tyckte att det var självklart att det skulle finnas precis som det finns sockerfri saft men jag hittade ingenting. Är din sockerfri eller bara mindre?? Var hittade du den??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dom innehåller liiite socker och är supergoda =) Jag köpte hallon och äppelmos på willys i länna. Stod bland den andra sylten.

      Radera