onsdag 18 januari 2012

Motivationen dog.

Ja motivationen till träning dog lite när jag fick veta att jag inte längre kunde komma till gymmet. Hoppade upp på crosstrainern men blev ett halvdant trampande i 20 min. Jaja, jag gjorde något iaf. Imorgon ska jag upp till gymmet, då ska jag få ett träningsprogram, ska bli intressant att se hur det är upplagt.


Måste också dela med mig av ett så bra inlägg ur en av mina "läsa varje dag bloggar" - http://bodycomf.blogg.se/2012/january/utkast-jan-18-2012.html

Dagens mat:
Frukost: Fiber-Havregrynsgröt med lite mjölk och linfrön.
Lunch: Köttfärssås med sallad.
Mellanmål: 5 köttbullar (kunde inte låta bli)
Mellanmål: Proteinshake.
Middag: Kycklingfile med sallad och tzatziki gjord på kvarg.

Dagens träning:
Crosstrainern 20 min
Lite styrkeövningar: Plankan, benböj, utfall, situps på boll, armhävningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar