söndag 15 januari 2012

Inomhusfotboll

Precis hemkommen från fotbollsträningen, shit vad kul det är med fotboll. Och speciellt inomhusfotboll, så högt tempo. Nu är jag heeelt slut :P Väntar på att Elias ska komma hem så jag kan sova honom och ta ett långt varmt bad. Imorgon ska jag med syrran och lukta på parfymer, får se om jag hittar någon som passar. Isf blir det en beställning till flyget.



Vägde mig idag IGEN, kan inte hålla mig till veckovägningar. Och det har funkat bra när jag vägt mig varje dag så jag fortsätter med det. Då blev jag inte lika besviken om det var ett plus ena dagen, för nästa dag kunde det ligga på minus igen. Nu går jag och surar en hel vecka för ett minus.

(Magmusklerna tittar fram mer och mer, kanske inte syns så bra här)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar