lördag 31 december 2011

Snart är 2011 över, skönt säger jag! Har varit ett ganska tufft år, med många tråkiga händelser främst handlar det om förra våren då allt i princip rasade.
Älskade moster lämnade oss på tok förtidigt! Saknar henne så fruktansvärt mycket. Sen har det varit tufft med skola och jobb, jag och J separerade, skaffade hund som vi sen blev tvungna att omplacera, vilket var väldigt tufft för mig, det gör fortfarande så ont i mig och jag vill inget annat att ha henne tillbaka fast jag vet att det inte går ihop i mitt liv just nu. Har varit på massa utredningar av brösten, läkarbesök om vartannat, och en operation planerad till våren 2012.

Har såklart hänt en del bra saker också det gångna året, massa roliga minnen med min son, vi var bland annat i Grekland bara han och jag. Roadtrip med mina underbara vänner var också riktigt rolig. Jobbet och skolan får hamna med här också, då det nu sista månaderna har gått riktigt bra.

Så bye bye 2011....

and welcome 2012.
Vart och hur jag ska fira in det nya året är fortfarande oklart! Men jag tror det kommer bli grymt.. Har haft lite panik över detta men har tänkt om, är jag ju ganska spontan av mig och en spontan nyårsafton passar mig nog ganska bra! =) Det ordnar sig alltid...

GOTT NYTT ÅR!

2 kommentarer: