måndag 26 december 2011

Jag fortsätter att tappa i vikt och omkrets! =) 59,3 Kg visade vågen imorse, så 0,4 ner från igår!
Har klarat mitt första delmål som var att komma under 60 Kg och nu har jag 4,3 kvar till nästa delmål och jag vill tro och hoppas att det fixas till den 14/2. Vill ju vara snygg på beachen i Thailand =)
Målet är som det ser ut nu, att jag ska ner till 50 kg till sommaren.

Jag bantar ju inte så det här hoppas jag är min nya livsstil, jag äter supergod och nyttig mat och motionerar = hälsosamt liv! =)

3 kommentarer:

  1. Grattis :) Jag är jätte imponerad, det går ju skitbra, tur att vi slutade med biggest loser för jag har gått upp ett kg sen förra gången jag vägde mig........
    Men appropå god och nyttig mat, nu har du ju slutat skriva vad du äter.

    SvaraRadera