fredag 23 december 2011



Åkte iskana med barnen på skolan igår, sjuuuukt kul! Och detta är beviset..

Jobbade mellan 9.12 idag, vi var väl 15 pedagoger och 9 barn :P Kul att för en gångs skull ha möjlighet att sitta och snacka med kollegorna. Efter det drog jag och Elias till farsta centrum, precis som resten av världen. Träffade Katta, vi tog ett stopp på donken. Men jag lyckades hålla mig borta, åt bara Elias äpplen som han fick i sitt happy meal. Sen åkte vi till Maxi för att fylla på kylskåpet och köpa det sista för morgondagen.

Imorgon blir det lite mys på morgonen med paketöppning och risgrynsgötsfrukost (får se om jag ska unna mig). Efter det ska vi baka lite, ska göra en saffranskaka och lite mer pepparkakor. Och därefter beger vi oss mot syrran där julen ska firas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar