söndag 20 november 2011

Ännu en helg som susat förbi..

I fredags var jag och Sibel inne på "We Love the 90´s", ett evenemang som jag trodde skulle bli hur grymt som helst. Men fy vilken flopp.. Dom hade tagit 595 kr för biljetterna men sålde ut dem sista dagen för valfritt belopp. Jag betalade 20 kr för biljetterna.. Evenemanget började 19.30 och vi var väl där vid 23 tiden. Det var lite folk och dessutom tråkigt folk, var väl typ bara jag och Sibel som dansade. När vi var där spelade Vengaboys och S.O.A.P, asdåliga liveuppträdanden! Vi var kvar en timme sen gick vi vidare... Följde Robins råd om att gå till skeppsbar, men där var det också tomt på folk så vi åkte hem. Sjukt besviken!

Igår myste jag med elias hela dagen, vi var ute i parken med Melek, kollade film och gjorde Tacos. På kvällen sen blev det häng med Sibel och Patrik, vi spelade Uno och snackade skit.

Idag har mamma å pappa varit på besök. Jag och elias bakade en tigerkaka som vi hade till fikat. Sen har pappa hjälpt mig att sätta upp lite tavlor å sånt. Drapperiskenorna fick vi däremot inte upp, saknades nån skruv. Hoppas på att kunna fixa det i veckan.
Nu är det dags att promenera bort till boll och lek.

Puss å Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar