torsdag 6 oktober 2011

Gud vad mycket det är som ska hinnas med om dagarna. Jobbar ju till 17 varje dag nästan så man är ju ganska stressad också när man ska hinna saker på vardagarna. Men idag har jag hunnit med att gå till banken för att sätta in pengarna jag fick för bilen, varit på systemet och gjort naglarna. Tack snälla Marie och putte för hjälpen med Elias under tiden jag fixade naglarna. Och tack för matsällskapet, blev donkenmiddag.

Åhh vad jag älskar min lillkille! Som förövrigt inte är så liten längre... På vägen hem sa jag till honom att jag älskade honom så himla mycket och då fick jag höra "Jag älskar dig hela tiden och jag älskar dig mest" Det gjorde mig alldeles varm. Jag vill ha mer tid med honom, funderar starkt på att ta ut en mammadag i veckan, ska suga lite på karamellen.

Imorgon är det fest på jobbet, ska bli så himla roligt!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar