tisdag 30 augusti 2011

Thor

Har sett filmen Thor ikväll, var skeptisk till en början men slets ganska snabb in i filmen som var riktigt bra. Och huvudrollsinnehavaren kan man ju inte heller klaga på direkt, mums!
Sällskapet var också bra. En bra avslutning på måndagen helt enkelt.

Annars idag så var det världens bästa hämtning på dagis. Möttes av en bamsekram och han pussade mig på munnen 1000 gånger om. Hoppas verkligen det vänder nu, det skulle underlätta så mycket om han och jag kunde vara sams. Vi har haft en period med mycket bråk, men våra liv har varit turbulenta och vi är på väg tillbaka.

Vi var även och handlade, samt att jag han med lite städning.

Imorgon hoppas jag på fotbollsträning, annars ska jag plugga!

Lyckades inte få iväg inlägget igår, error stod det bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar