lördag 16 juli 2011

Mitt i semestern

Ja på måndag går jag in på semestervecka 4 av 6, vilket innebär att jag har halva semestern kvar.

Första veckan spenderades i Grekland och igår kom jag hem efter att ha spenderat 1,5 vecka nere på landet.
Det räckte! Gud vad rastlös jag var om dagarna.

Vädret suger, jag vill ha sol.

Har idag fått hem min tvättmaskin, som jag sålde till å köpte tillbaka av Jims mamma, blir alldeles för jobbigt att springa i tvättstugan nu när man är ensam. Helgtiderna är alltid uppbokade och 18-22 tiderna är svåra för att Elias sover. Sen håller lillkillen på att bli blöjfri och en å annan olycka är framme och då är det hemskt att inte kunna tvätta direkt.

Ligger å kollar på I am number 4, inte riktigt min typ av film, men men!

Puss å hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar