torsdag 16 juni 2011

Idag är jag hemma med kräksjuk unge, älskade lille grabb.

Igår var en stor dag i våra liv, var i tingsrätten och jag gick därifrån med ensam vårdnad över Elias. Känns så underbart att kunna ta beslut angående elias på egen hand, med tanke på hur det varit tidigare.
Vi har också lagt upp ett umgänge, jag hoppas verkligen att det kommer fungera den här gången.

Just nu händer de väldigt mycket i våra liv, längtar till den dagen allt lugnar ner sig, om det nu någonsin gör det? Ne men jag längtar sååååå mycket till jag är klar i plugget för det är en stor börda, har ständigt ångest över det. Ska bli så skönt att sen bara få komma hem från jobbet och känna att man kan lägga tid på att ta hand om familj, lägenhet och att bara få vara.

Passar på att säga grattis till min älskade systerson som idag blir 1 år!! =)) Älskade Leo <3


Leo och Elias

1 kommentar:

  1. GRATTIS!!!!! Som jag trodde :) du hade inget att vara orolig för. Även om jag inte har träffat dig på länge så VET jag att ditt hjärta brinner för Elias och ALLTID tänker på hans bästa! Lycka till i framtiden.
    Puss och Kram

    SvaraRadera