måndag 2 maj 2011

Maj maj måne, jag kan lura dig till skåne...

Vi är redan inne i maj månad, hoppas på en månad med många soliga vårdagar.

I lördags spelade vi match, skitmatch så behöver inte skriva så mycket om den.

Vi firade sen Valborg hemma hos min svägerskas föräldrar, vi grillade och hade det trevligt med en hel drös av människor. Nuwa hade superkul då det var en himla massa hundar där som hon kunde reta och busa med. Vid 20 tiden gick vi ner till brasan, det var proppat med folk så vi blev inte så långvariga. Elias fick se elden och kasta in några pinnar och vi var därifrån strax innan 21. Vid 22 tiden sov både jag och Nuwis :P

Igår var jag och Elias nere på Mossen och var med vid invigningen av vårat nya klubbhus, vi spelade fotboll och hade det mysigt bara han och jag. Sen var det dags för lagfotografering så då kom Jim och hämtade lillplutt.

Helgerna går alldeles för fort och idag är det tillbaka till verkligheten som gäller. Nuwa och jag ska ev. åka till måndagsgruppen i älvsjö och träna lite på hundmöten hade jag tänkt. Får se om svärmor kan ställa upp och vara barnvakt nån timme eftersom det krockar med Jims träning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar