fredag 13 maj 2011

Igår när jag skulle blogga så funkade det inte att logga in och tydligen inte idag heller 13/5.

Sitter och kollar på semifinalen i hockey VM mellan Sverige och Tjeckien, Sverige leder just nu med 2-1 och det är en rolig match. Elias sitter bredvid mig och hejar =) Efter matchen ska vi gå ner till Ica och köpa dip och dricka, sen blir det filmen Trassel, bara mamma och son mys! Jim är iväg och hjälper en kompis att bygga på ett hus.

Jag har ångest, tentaångest rättaresagt! På tisdag har jag tenta, jag hatar tentor, kan göra ett arbete på 40 sidor hellre än att skriva en tenta. Men men vi får väl se hur det går, känns inte som att…

YEEEEEY ; 3-1 Sverige!

hela världen om jag inte klarar den, men det skulle vara så skönt för då är jag verkligen klar med all kompletering. Och jag kan, utan att ha något som ligger efter och släpar, med gott samvete påbörja min sista termin i höst.

Jag ska praktisera två veckor fr.o.m. måndag, ska vara på jobbet men på en annan avdelning. Ska bli roligt och skönt att ta bort det på ”att göra listan” också. Så glad över att skolan snart är över, då kan man gå hem från jobbet utan att känna att man skulle behöva ägna ett par timmar till skolarbete. Har sån ångest om dagarna när jag inte orkar eller hinner plugga efter jobbet. Jag gör så gott jag kan och snart äntligen är det över!!

Nu hoppade blogger igång =) Och Sverige är i VM FINAL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar