torsdag 31 mars 2011

Semester

Jag har så många bullar i luften nu så att jag knappt kan hantera dem. Typiskt mig som tror jag kan och orkar med så många saker samtidigt. Men men, det är ju bara under en begränsad period så det borde ordna sig.

Hade glömt bort att meddela att rättegången var inställd på jobbet så jag blev ganska snopen när det dök upp en vikarie som skulle vicka för mig :P Men ordnade upp det genom att ta ut lite komp, behövde ändå plugga. Så nu sitter jag här och har pluggat i en timme ungefär. Inte mycket kvar i skolan nu, så nu är det bara att köra.

Jag har ansökt om semester också, 6 veckor drog jag till med. Har 34 betalda dagar, så jag valde att ha långsemester. Ska bli så himla skönt, verkligen välbehövligt! Så får jag som jag vill så är jag ledig V.26-31.

Nu ska jag fortsätta plugga, innan jag ska iväg å träna lite inkallning med nuwisen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar