fredag 11 mars 2011

Ganska tuff dag på jobbet idag, hade ett ganska jobbigt samtal. Men men skönt att jag sagt vad jag tycker och känner. Men älskar mitt jobb och jag vet att det här är det här jag vill göra, så jag tänker verkligen kämpa. Det kan ju egentligen inte bli så mycket bättre? 2 min till jobbet, heltid (snart fast) och ganska bra betalt =)

Nu på kvällen har Marie varit här, vi har käkat mat och snackat en massa skit. Gillar varje minut jag får spendera med henne. Så kul att kunna komma in på gamla minnen mitt i allt snack och minnen är något vi verkligen har gott om :P Och nu är det inte långt kvar tills lilltjejen kommer, åhh det ska bli så spännande. Gud vad jag längtar. Och du marie (ja jag vet att du kommer läsa det här) jag paxar dig och lillsnuttan på måndagar ;)

Imorrn blire lite party, ska bli kul =)

1 kommentar: