torsdag 3 mars 2011

Åhh vad jag älskar min son! Han är det bästa som finns. Mammas stora kille, han har inte haft napp sen i fredags =)

Idag har jag jobbat och stått i som vanligt. Inte så mycket barn nu när det är lov, så har passat på att rensa vårat förråd. Blev lite bättre, ska försöka fixa lite imorgon också.

Imorgon bli lilla Nuwa 6 veckor, så bara 2 veckor kvar tills hon flyttar hem. I helgen ska jag åka och handla alla fina grejer till henne som jag suktat efter.

Sista arbetsdagen på veckan imorrn, i helgen ska jag mysa och sova massa! Träna lite fotboll på lördag, det var ett tag sen. Sen så ska jag planera lite bröllop med syrran, hon gifter sig ju i juni och jag ska vara toastmaster och tärna ;)

Nu ska jag fortsätta kolla på One Tree Hill ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar