onsdag 16 februari 2011

Vabb idag, känns inge vidare när jag vet hur tungt det är på jobbet. Och onsdagar som är mina favoritdagar, med idrott och skridskoåkning. Men men inte mycket att göra åt. Imorgon förmiddag får jim vara hemma, jag ska gå en utbildning kring åtgärdsprogram, känns väldigt viktigt.

På torsdag, ev fredag (beror på hur elias mår) så åker vi till landet. Har ångest, bäää. Begravning på fredag, mår skit! Hatar begravningar, jag vill inte ta farväl! Det känns så himla overkligt allting. Jag kommer alltid att älska dig moster! <3<3

Igår fick jag (tror jag) veta vilken hund som blir våran. Hon som skulle välja tik innan mig har valt, så då antar jag att den mörka valpen som jag myser med på bilderna blir den som flyttar hit. Är nog 99% säker på det. Ska bli så mysigt och hon är så otroligt fin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar