lördag 12 februari 2011

En välbehehövlig helg!

Igår var jag så trött och irriterad, tur att det var sista dagen på arbetsveckan. Som sagt en välbehövlig helg startar IDAG! Nu på morgonen har jag myst med Elias och avnjutit den goda frukosten - Modifast Banan. Kanske inte den godaste smaken men även den glider nu ner utan problem. Idag blir modifast den enda födan jag intar, hoppas det går bra. De andra dagarna har jag haft en vanlig måltid, men så blev det två igår, vilket då bidrar till en dag helt utan vanliga måltider.

Vid 12 har jag fotbollsträning, känns bra att få bränna lite kalorier samt som man får spela fotboll. Undrar om man kan springa till träningen trots all snö, ska nog ge det ett försök. Annars får det bli en powerwalk dit. Efter det ska jag ut i snön med Elias och busa.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar