torsdag 20 januari 2011

Vaaalp =)

Både jag och Jim är överrens om att vi vill ha hund. Och denna gång har köpet varit ordentligt genomtänkt, inget impulsköp här inte. Vi har en seriös kennel vi vänt oss till, jag kontaktade dem i slutet av oktober tror jag att det var, hon berättade att det var en planerad parning i slutet av dec och så blev det också. Två riktigt fina hundar av en ras som jag tror skulle passa oss alldeles utmärkt är parade och om två dagar är det beräknat att valparna ska komma.

Vi har pendlat fram och tillbaka, vägt för och nackdelar och igår hade vi ett riktigt ordentligt snack och där var vi överrens om att vi vill ha en hund. Så på onsdag ska jag åka till uppfödaren, prata lite med henne och få en första titt på valparna =)

Så förhoppningsvis är vi hundägare i slutet av mars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar