onsdag 1 december 2010

Lidande igen.

Ja nu blir bloggen verkligen lidande igen, sjukt dålig uppdatering från min sida. Jag har inte så mkt tid jag önskar att jag hade, tiden, dagarna, veckorna etc bara springer iväg.

Var nere i Valdemarsvi i helgen , kan inte riktigt skriva att jag varit på landet för där renoveras det för fullt och är för tillfället obeboeligt. Ska bli intressant att se hur det blir sen, tror det kommer bli superbra, byggfirman verkar vara seriös och de har gjort ett superfint hus till en familj vi känner.

Vi hade det iaf bra där nere, visst var det jobbigt, men samtidigt oerhört skönt! Älskar verkligen dom! Vi firade också att jocke är tillbaka i Sverige, blev ett snabbt besök på davidssons men där var det folktomt så vi blev inte så långvariga.

Igår var jag hemma hos marie och putte, jag och marie scrappade (scrapbooking) en hel del. Jag är inte så duktig på det än, men vafan det är kul.

Idag är det 1 december vilket innebär att julkalendern har dragit igång, precis som varje år så står min klocka nu inställd på att ringa 7.10 varje vardagsmorgon. I hade jag en supermysig stund med elias i soffan. Tända ljus, filt och julkalendern, kan dagen börja bättre? Det verkar vara en ganska bra julkalender iår också, de gillas ;)

Nu ska jag sova! NN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar