tisdag 7 december 2010

Idag kommer Sanne!

Idag kommer världens bästa Sanne hit =) Ska bli otroligt kul att träffa henne igen. Saknar henne massor. Ska åka in och möta henne på centralen senare.

Det har varit en bra dag idag =) Fått massa plugg gjort på förmiddagen, sen så har jag jobbat (om man nu kan kalla det så) :P Jag har iaf varit iväg med mina fritidsbarn och åkt pulka och grillat korv. Superkul och mysigt!

Jag har även kontaktat Stockholms Universitet, hoppas på att få skriva min C-uppsats där och helst redan till våren. Eftersom jag ändå inte helt säkert kommer få gå upp till heltid under våren så kan jag lika gärna göra uppsatsen då. Så kan jag förhoppningsvis gå upp till heltid till hösten. Så nu håller jag tummarna för att det går.

Jag har blivit jättedålig på att fota och jag gillar det inte. Måste skärpa mig, ska försöka få en massa fina vinterbilder på Elias.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar