måndag 4 oktober 2010

Bloggen hamnar lite i kläm.

Känns som om jag inte hittar tid till att skriva och när jag tänkt skriva så vet jag inte vad jag ska skriva om. Så det blir bara tråkigt!
Bloggen kommer nog vara såhär död ett tag framöver, har mycket med jobb och plugg. Sen vill jag ju spendera varje lediga minut med mina underbara killar =)
Jag kommer absolut inte sluta att skriva här, men de kommer komma uppdateringar lite då och då.

I helgen har vi varit nere på landet. Har rivit och slitit, då det ska byggas om. Kommer vara en byggarbetsplats till Maj nästa år. Men det ska bli skönt när det är klart =) Och det kommer bli sååå fint.

Igår var jag och Marie och såg Djurgården - Aik på råsunda. Det var superkul, både jag och marie kom väl fram till att det här är något vi kommer att göra oftare. Resultatet kunde ju inte bli bättre heller, vinst till mitt älskade Djurgården! 2-1, där Aik fick deras mål på straff. Rättvis vinst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar