onsdag 8 september 2010

Vad mycket man kan hinna med.

Jag måste oftare ta vara på mina lediga förmiddagar. Idag har jag hunnit med att mysa med familjen på morgonen (HELA familjen), gymmat 1 timme, pluggat. Känns som att alla dagarna borde se ut så. Ska skärpa mig, jag vill ju verkligen ligga i fas i den här kursen så ska ta varenda tillfälle jag har till pluggandet.

Om 45 min börjar jag jobba, ska bli kul. Vabbade igår för att Elias hade så svårt med astman på natten men på dagen igår märkte jag inte av något så han fick gå till dagis idag.

Juste fick ju lite motion igår också, Elias var lite trött på dagen igår så han fick lägga sig i vagnen så tog vi en promenad. Vi gick till Willys i länna, dock inte hela vägen hem, vi mötte bussen vid en hållplats och hoppade på. Men 1 timme blev det iaf =)

Em-kval och Idol igår gjorde min kväll =) Idag blir det Idol igen, nog det enda programmet jag verkligen följer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar