söndag 5 september 2010

Födelsedagen :)


Fredagen blev lyckad trots att det inte var så många som kom :) tack snälla ni som var med.

Kvällen började med god middag på wärdsan samt ett par cider. Sen gick vi hem till mig och korkade upp cider efter cider. Efter 2 omgångar ölspel och Fia med hutt så var vi på tipp topp humör. Gick ner och kollade wärdsan i väntan på tåget till stan. Fast vi hade turen och fick åka med en kille som beställt en taxi till söder.
Vi gick in på Gk's och danade gärnet. Det bjöds också på striptease men det var inte så mycket att ha så vi struntade i det och dansade istället. Min regel om att inte dricka ute på krogen (blir så dålig dagen efter) bröt jag. Drink, cider och shot, sen mådde jag inte alla bra. Det blev en taxi hem, vet inte riktigt vad klockan var 02.30 kanske?

Deckade i taxin, lyckades ta mig upp till lägenheten men deckade på sängen med kläderna på :p

Och igår mådde jag som förtjänat/förväntat.....SKIT! Känner även av det idag. Måste införskaffa huvudvärkstabletter.

Tack tjejer för en trevlig kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar