tisdag 10 augusti 2010

God morgon

Sitter just nu och kollar på disneys Bilar, precis som varje morgon :p mys i soffan med världens underbaraste kille.

I helgen blev det grönan x2, fredagen utan barn och lördagen med. På fredagen var vi där med ett gäng vänner och vi hade superkul :) lite mycke folk men lite karuseller fick vi åka iaf.

På lördagen var vi där tillsammans med mina föräldrar, min syster och barnen :) Efter bara någon timme började det spöregna så vi var inte där så länge. Tyckte synd om föräldrarna som bjöd oss på hela kalaset. Elias fick åka en hel del iaf och han älskar verkligen att åka :)

På lördagskvällen sen höll jag mitt andra sexparty, den gången var det med helt främmande människor, det var läskigt men gick helt okej :)

Nu börjar ledigheten närma sig sitt slut, på torsdag åker jag på kickoff med jobbet, ska bli trevligt. Och på tisdag nästa vecka börjar jobbet på riktigt.

Jaha vad ska man hitta på idag då? Ser ut att bli skitväder idag :( så trist!

Nu blir det mer mys! Puss å hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar