lördag 24 juli 2010

Regn =(

Usch vad tråkigt att det regnar nu när man har semester, vet att det behövs men det kunde ju fått vänta lite så jag kunde fått njuta av värme några dagar först. Här öser det verkligen ner och våra planer för kvällen var tvugna att ställas in. Vi skulle ha grillat tillsammans med vänner, istället struntade några i att komma pga av vädret och maten ändrades till tacos. det var visserligen också gott men jag är så sjukt sugen på grillspetten vi gjort. Hoppas det inte regnar imorgon så vi lyckas grilla dem då.

Igår hade jag en heldag i Linköping. Vi började med några timmar på busfabriken tillsammans med Linda och Maja, supermysigt att träffa dem igen. Sen tog jag och elias en sväng på ikano-huset. Inhandlade ett par jeans till honom och 6 par kalsonger. Nu är det dags för potträning på riktigt så nu kommer det gå åt ganska många kallingar kan jag tänka mig. jag unnade mig själv 2 par jeans (99kr styck) från gina, samt 1 linne och en lång tjocktröja från Cubus. Är helnöjd med inköpen. Jim fick också lite kallingar, det går ju alltid åt. Sen vid 17 hämtade vi upp sanne och åkte ner till stan. Det har hänt en hel del sen jag var där sist. Vi bestämde oss för att käka och det blev Ghingis, så himla gott! Mongolisk buffe som var hur bra som helst. Det är nog ett av de bättre ställen jag ätit på. Saknar Sanne så mycket! Hon är den bästa vän man kan ha. Fan om hon flyttar til skåne så det blir ännu längre avstånd till henne =((

Imorgon fyller Jims mormor år så vi ska hem till henne och äta, har aldrig träffat henne så det ska bli kul.

Ska försöka lägga in lite nya bilder, roligare med inlägg som har bilder. Nu blev det ganska mycket text om egentligen ingenting vettigt, men aja!

Puss å hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar