fredag 16 juli 2010

Lunchrast.

Sitter på jobbet, har precis slängt i mig lite mat. jag har 2 dagar kvar att jobba efter den här och det ska bli så skönt. Dom här dagarna har varit så sjukt jobbiga, jag tror mitt huvud redan är inställt på semester och att det är därför som dagarna går så segt här på jobbet. Men det är bara att bita ihop. Snart får jag äntligen min efterlängtade semester och sen börjar jag mitt nya jobb =) Hoppas att jag kommer in på de 2 idrottskurser jag sökt till hösten också, det skulle vara så sjukt kul!

Ikväll ska jag nog ta mig ut på en löprunda, springa ett par km och sen ta ett kvällsdopp i dreviken, har inte hunnit bada där än. Har bara badat i östersjön än så länge.

Vet inte om jag skrivit det förut, men den 18 augusti börjar elias på ett nytt dagis. Blev inte det dagiset i skulle börjat på utan det blev ett annat. Det dagiset vi fick plats på för ett tag sen hade bara öppet till 17 och det funkar inte med mitt nya jobb, så vi fick ett som har öppet till 18 och som ligger mittemellan vårat hus och min nya arbetsplats. Helt perfekt!

Nehe nu ska jag äta lite jordgubbar och sen blir det att jobba de sista 3 timmarna för dagen!

Puss å Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar