tisdag 20 juli 2010

Dagen i bilder =)







Och i text...
Vi började dagen med en cykeltur ner till viken, där blev det en massa bus i lekparken. Innan vi cyklade hem igen så handlade vi potatissallad och rostbiff som vi senare tog med till stranden. När vi cyklat hem och ska packa in oss i bilen för att åka till Söderköping och bada så inser jag att jag tappat mina bilnycklar =(Ja, ni som känner mig är väl inte förvånade?! :p Letade upp numret till Ica och ringer och frågar om de fått in några och de hade det. Vilken tur! Så jag och Elias tog ytterligare en cykeltur ner till Viken för att hämta nycklarna.

När vi kommer hem viftar Jim med ett ar bilnycklar, VA hade jag med mig en till?1 Kunde han inte kommit på det liiite tidigare. Då kunde vi ju tagit bilen ner till viken för att hämta nycklarna på Ica. Aja, det blev lite exra motion iaf. Vi packade in i bilen och så åkte vi till Sörping. Där plockade vi upp Alex och TK (Två kompisar till Jim) sen åkte vi långt ut på landet till en supermysig badplats. När vi varit där i en timme ngefär så åkte jag och hämtade ytterligare en kompis till Jim som tagit sig till sörping. Sen spenderade vi nog ett par timmar vid badet. Superskönt fast det var lite molnigt.

När vi ska åka hem så blir jag supersugen på att spela minigolf. Så när vi lämnat av alla grabbar i söderköping så åkte vi till Viken och spelade lite minigolf. Vi fick även sällskap av Svärmor och hennes syster. Vet inte vem som vann, dom skulle ränka ut det hemma. Men jag antar att jag kom ganska bra till och jim var nog den som förlorade :p Han som skröt om att han var så himla duktig, tjii fick han!

Sen åkte vi hem, nattade Elias och gjorde oss lite varma mackor. Sen blev det mys till filmen Remember Me, den var bra. Väldigt sorglig film! Nu har jim gett sig ut på en joggingtur, undra om jag orkar ut när han är tillbaka. Jag skulle behöva det.

Puss å Hej






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar