tisdag 15 juni 2010

Ute =)

Sitter ute på mamma å pappas baksida, trist att molnen börjar bli större och större bara. Idag har jag skrivit på avtalen till Himmelriket, så snart ska jag ut och sälja gärnet! har även skrivit ihop en presentation som jag hoppas kommer locka till sig folk att just boka mig för deras partyn ;) Ska skriva presentationen här så fort den är publicerad på deras hemsida.

Så nu alla vänner och bekanta, nu måste ni nästan boka lite partyn så jag får träna mig lite. Mina saker kommer om ca 2 veckor! Puss å hej

4 kommentarer:

  1. Amen FAN vad kul.. Hur långt kan du sträcka dej att åka... Borde samla ihop en del av bullullorna och ha ett tycker jag! =)

    SvaraRadera
  2. Det går ju alltid att dela på bensinpengen, då kan man ju åka ganska långt ;) ja det skulle vara superkul att ha ett party för er!

    SvaraRadera
  3. Ja men precis... Ah det vore dökul =)

    SvaraRadera
  4. Ja absolut =) Vi får titta på någonhelg, ska på en utbildning å så först. Men borde vara redo för party inom en snar framtid ;)

    SvaraRadera