tisdag 8 juni 2010

Träning

Nyss hemkommen från träningen, kul att vara igång igen. Har ju missat ett par träningar nu. Match imorgon, jag trodde dock att jag slutade 19 men de gjorde jag inte. Jobabr till 20 och då är det matchstart, jag hoppas att mina snälla kollegor låter mig gå tidigare för jag vill verkligen spela.

Jag har lite ångest och vet inte riktigt hur jag ska göra till hösten. Börjar ju nya jobbet på Trångsundsskolan i augusti, dock en 50% tjänst så jag måste hitta någon mer inkomstkälla. Jag vill ju helst fortsätta med skolan men måste ju ta igen lite grejer innan jag kan komma in på sista kursen. Annars kanske de blir att jobba kvar varannan helg i butiken, men det är ju kvällarna och helgerna jag inte vill jobba. Kanske får ha det så under hösten. Ska i vilket fall som helst bli kul att äntligten få börja jobba som fritidspedagog på riktigt =) Har beställt en lärarkalender idag, mitt sätt att fira det nya jobbet ;)

Nu ska jag ta en dusch, två dagar jobb till sen åker jag och Elias ner till småland =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar