söndag 6 juni 2010

På jobbet.

Ja sjukt tråkigt att jobba när stora solen är framme. Hoppas den fortfarande skiner när jag slutar vid 17 för då blir det grillning hos föräldrarna. Lånade deras baksida imorse för att få lite sol på mig, han med en timme i solen =)

Jag har fått nytt jobb =) Lite hemligt om när jag börjar än så länge, kommer nog avslöja det inom en snar framtid. Ska iaf börja jobba på ett fritids inom kort, ska bli så grymt kul! Tänk, då kan man sitta ute dagar som denna ;)

På fredag åker jag och Elias troligtvis till småland och firar Sannes examen. Då blir det Astridlindgrens Värld på vägen ner, ska bli supermysigt. Så nu pluggar vi Astrid Lindgren hemma, lånat massa böcker på bibblan och så brukar det bli någon film då och då.

Nehe nu är lunchrasten snart över.

Puss å Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar