söndag 13 juni 2010

Hemma igen.

Efter en ortroligt rolig helg med examensfirande och mys på landet så är vi hemma igen. Lite trist tycker jag allt, jag hade gärna stannat i viken ett par dagar till. Det var iaf sol där hela dagen, så dagen spenderades på en filt i bikini =) Vi åkte hem på tok för tidigt, vi ångrade oss att vi inte väntade ut alla soltimmarna innan vi åkte. Men men det blev som det blev. I nyköping vände vädret radikalt och himmlen var öppen. Det ösregnade verkligen och hastigheten på e4:an låg mellan 60-70 km/h. Sen var det kö i södertälje, som vanligt så bilresan hem tog väldigt lång tid.

Ledig tre dagar till, skönt! Men är inte alls sugen på att gå till jobbet på torsdag. Men man måste ju och snart får jag äntligen börja jobba med det jag vill, ska bli så himla kul =)) Hoppas min kalender kommer i vekan - Lärarkalender såklart! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar