tisdag 18 maj 2010

Perfekt tisdag! =)

Började dagen med att ta sovmorgon, medan lillkillen kollade på sin älskade racerbil Rorri. Steg upp vid halv 9, då bleev det frukostmys med Elias i soffan framför tvn. Sen skjutsade jag honom till dagis. Jag själv åkte till Marie, vi tog en promenad till Haninge Bibliotek för att jag skulle låna en bok till skolarbetet.
efter det gick vi vidare ner till coop, där marie handlade lunch till oss. Vi köpte med oss färska kycklingfiléer och sallad. Så när vi kom tillbaka till henne tände vi grillen och grillade kycklingen. Det var så grymt gott! Grillad mat måste nog vara det godaste som finns! sen blev det också lite häng i solen innan jag åkte hem.

Åkte hem, packade ner alla tacogrejerna till middagen. Jag och älskling tog på oss inlinsen, tog med vagnen och åkte och hämtade Elias på dagis. Sen blev det att vara hemma hos mina föräldrar, njöt av solen på deras baksida =) Sen när far min kom hem från jobbet blev det middag och till efterrätt bjöds det på mammas daimtårta, som är så sjukt god. Kunde inte hålla mig borta, men tog en ganska liten bit :P

Sen tog vi alla tre bussen hem, elias blev överlycklig såklart. Åka buss är ju en favoritsyssla :P När vi kom hem var det bara att slänga elias i säng då klockan redan var 20.00. Sen bytte jag om och sen tog jag inlinsen till fotbollsträningen. Jag älskar verkligen att spela fotboll, grymt glad att jag tog upp det igen.

Nu är klockan ganska mycket så nu ska jag slänga mig i sängen. Imorgon ska jag träffa Ulrika och jag hoppas och tror att vi ska till skansen =) Hoppas vädret är grymt då med.

Puss å Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar