måndag 31 maj 2010

Helgen!

helgerna går alldeles för fort. Spenderade denna nere i Valdemarsvik, super mysigt. Det blev lite dricka på fredagen, hälsade på davidsons också. Dock väldigt lite folk ute, trots lönefredag.

På lördagen och söndagen myste vi bara med Elias. Vi lekte, badade, åkte inlines mm. Många av mina perioder när jag är ledig kommer spenderas där nere. Älskar det stället. Hade det funnits bättre jobb-möjligheter osv. så hade jag nog velat flytta dit.

Idag har jag och Elias haft tvättstugan, skönt när det är gjort :p Vi tog också inlinesen till mamma, där grillade vi tillsammans med henne, tessan och Shiela. Mys! Nu är det bara 2 dagar kvar tills lilla Leo är beräknad, ska bli så mysigt att bli moster och få mysa med bebis=)))

Imorgon är det vårruset, hoppas jag tar mig joggande runt :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar